shanghai snel samengevat - Reisverslag uit Sjanghai, China van erwin boomars - WaarBenJij.nu shanghai snel samengevat - Reisverslag uit Sjanghai, China van erwin boomars - WaarBenJij.nu

shanghai snel samengevat

Blijf op de hoogte en volg erwin

27 November 2012 | China, Sjanghai

In Shanghai 27 november tot en met 1 december

Ik zal heel kort zijn over shanghai. Omdat ik zo ver achter loop met mijn reisblog vertel ik hier later meer over zodra ik dit allemaal heb opgeschreven. Ik heb er in ieder geval een paar heel mooie dagen gehad!!!!!!!!

Rene en anne, ik heb een paar fantastische dagen gehad. De eerstvolgende keer dat ik weer in de buurt ben, kom ik absoluut weer langs (als thijs het niet erg vindt dat ik weer zijn kamer in beslag neemt)

Zodra ik de kans heb zal ik wel uitgebreid gaan schrijven over kleine jongetjes die chinezen als fotomodel zien, waarom sommige chinese meisjes de naam chick echt verdienen, dat je niet duizelig wordt van het zitten in een draaiend restaurant en dat tegen lastige verkopers de beste oplossing is om hen aan het schrikken te brengen (boe jou)
Ook dan wat meer over afdingen, chinese volksbuurtjes en de mooie uitzichten vanaf de bund.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

erwin

Actief sinds 24 Jan. 2008
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 27942

Voorgaande reizen:

26 Oktober 2012 - 24 December 2012

australie, en dan via china met de trein terug

Landen bezocht: